Obecné

Co je to City Cross Run a čím je jiný?

  • Jedná se o jedinečný závod kategorie city trail, který svou trasou a zážitky z běhu stojí na úrovni nejlepších světových city trailů.
  • Nejde o další masový běh centrem města, ale o náročnější běh přes město, přesto přírodou.
  • Závod vede přes zajímavá místa České Lípy a jejího okolí a to vše bez nutnosti velkých uzavírek či komplikace dopravy ve městě.
  • Start a cíl závodu je na náměstí T.G. Masaryka, kde bude probíhat i doprovodný program pro všechny zájemce.

Jaká je kapacita závodu?

  • Maximální kapacita závodu je 700 osob, ale registrace může být organizátorem ukončena předčasně a bez oznámení.

Jak moc je trasa náročná?

  • Hlavní trasa měří přibližně 16 km vede jak městem, tak přírodou. Převýšení je přibližně 144 m. Kratší – 7 km trasa – končí zhruba v polovině 16 km trasy.

Pro koho je závod určený?

  • Závod je určený pro zkušenější běžce, kteří si chtějí užít perfektní trasu, nehledají klasický závod, ale spíše běžecký zážitek v kombinaci města, přírody a výkonu.
  • Pro ty, kteří si na přibližně 16 km dlouhou trasu netroufají je tu možnost podělit se o tuto vzdálenost ve dvoučlenné štafetě. Novinkou pro závod v České Lípě je i individuální 7 km trasa.

Registrace

Jak se mohu zaregistrovat?

  • Pokud jste starší 18-ti let a zároveň jste dle svého uvážení fyzicky způsobilý ke zdolání 16 nebo 7 kilometrové trasy terénem, pak se stačí pouze online zaregistrovat na www.citycrossrun.cz a zaplatit dle pokynů registrační poplatek.
  • V případě, kdy nebude naplněna kapacita závodu, bude možné se registrovat i na místě  v prodejně Auto Horejsek v České Lípě a to v pátek 30.9. od 12:00 do 18:00 nebo na Škroupově náměstí v sobotu od 8:00 do 10:30.

Mohu běžet, když mi nebylo ještě 18let?

  • Ano, ale pouze na základě, organizátorovi doručeného, písemného souhlasu Vašeho zákonného zástupce s účastí na závodě, seznámením se se všemi možnými riziky plynoucími z účasti a souhlasem se všemi podmínkami a pravidly závodu.

Jakým způsobem mohu zaplatit registrační poplatek (startovné)?

  • Platební metodu si jednoduše vyberete po dokončení on-line registrace.
  • Je možné zaplatit do 5ti pracovních dnů bankovním převodem, údaje k platbě Vám přijdou emailem.
  • Možná je také platba on-line kartou či on-line převodem pomocí platební brány Go Pay.

Kde a kdy si mohu vyzvednout startovní balíček s číslem a čipem?

Jsou 3 možnosti, jak si vyzvednout startovní balíček:

  • Startovní balíček je možné si nechat předem zaslat kurýrní službou DPD za 99 Kč
  • Dále je možné vyzvednout si startovní balíček v prodejně Auto Horejsek v České Lípě a to v pátek 30.9. od 12:00 do 18:00.
  • Poslední variantou je vyzvednout si jej v den konání akce před startem na Škroupově náměstí a to od 8:00 do 10:45 hodin.

Může mi startovní balíček vyzvednout někdo jiný?

Ne, startovní balíček s číslem a čipem si musíte vyzvednout osobně nebo si jej nechat zaslat na Vámi udanou adresu.

Jak funguje doručení startovního balíčku kurýrní službou DPD za příplatek?

  • Při on-line registraci si můžete vybrat možnost doručení startovního balíčku za příplatek kurýrní službou.
  • Platba služby probíhá současně s platbou registračního poplatku.
  • Doručení balíčku bude realizováno v pracovních dnech v týdnu konání závodu.
  • Nedoručené balíčky budou k dispozici pro vyzvednutí v sobotu 1.10. v čase 8:00 – 10:30 na Škroupově náměstí.

Kde mohu zkontrolovat, že je má registrace a platba v pořádku?

Po přijetí a spárování Vaší platby s registrací Vás o tom budeme informovat emailem.

Kdy se dozvím své startovní číslo?

Startovní číslo každý účastník obdrží emailem a to v týdnu konání závodu.

Je možné požádat o vrácení startovného?

Ne, bohužel toto není možné a to v žádném případě.

Co když budu nemocný/zraněný?

Pokud doložíte lékařský posudek o tom, že se nemůžete účastnit nejpozději do 12ti pracovních dní před závodem na emailovou adresu registrace@citycrossrun.cz, rádi Vaše startovné převedeme na jinou osobu, kterou si sami zvolíte.

Jak mohu převést své startovné na někoho jiného?

  • Na základě zaslaného lékařského posudku o nezpůsobilosti k účasti máte možnost převést své startovné na někoho koho si vyberete.
  • Na email registrace@citycrossrun.cz nám společně s posudkem zašlete také Vaší žádost o převod s kontaktními údaji na Vámi vybraného náhradníka.
  • Uveďte jeho/její: jméno a příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu, národnost, telefonní číslo, emailovou adresu.
  • Každý účastník tímto aktem převodu startovného na jiného účastníka výslovně potvrzuje, že tento nový účastník (náhradník) byl řádně seznámen, rovněž souhlasí a bere na vědomí veškeré podmínky, pokyny a pravidla závodu v jejich plném rozsahu, stejně jako vyslovil svůj souhlas i původní účastník. Tento náhradník se závodu rovněž účastní na vlastní nebezpeční a dobrovolně.

Co když bude špatné počasí?

  • Závod se uskuteční za každého počasí. Proto je potřeba počítat s případným přizpůsobením svého běhu povaze a stavu povrchu a zvolit vhodné oblečení a obuv.
  • Pouze v případě extrémních povětrnostních podmínek ohrožujících bezpečnost účastníků bude závod zrušen/přesunut či jeho start bude odložen.

Musím být pojištěný?

Ano, každý účastník musí být zákonně zdravotně pojištěn a dále doporučujeme mít sjednané úrazové pojištění pro případ zranění.

Závod

Kde naleznu podrobné podmínky a pravidla závodu?

Kompletní pravidla a podmínky závodu jsou umístěné na www.citycrossrun.cz

V kolik hodin mám přijít na start závodu?

Počítejte s dostatečným časovým předstihem, jelikož většina ze závodníků si bude své startovní balíčky vyzvedávat těsně před startem a může docházet k frontám. Doporučujeme na místo přijít 1 – 1,5h před startem závodu.

Co si mám vzít na sebe?

  • Vše záleží na počasí. Počítejte však s tím, že na trase se zpotíte za každého počasí a proto doporučujeme volit lehké a prodyšné oblečení, tak aby Vám na startu byla mírná zima.
  • Vzhledem k tomu, že se budete pohybovat nejen na zpevněných cestách, ale také v terénu, doporučujeme obuv určenou spíše do lehčího terénu, kategorie cross nebo trail. Vhod přijde např. oblíbený vak s vodou na záda, tzv. camelbag.

Jak funguje úschovna věcí na závodě?

  • Své osobní věci a věci na převlečení si můžete uložit v úschovně, která se bude nacházet na Škroupově náměstí. Vložte je do batohu a a donesete ke stánku úschovny věcí, kde bude Váš batoh označen visačkou s Vaším startovním číslem.
  • Po doběhnutí si vaše věci v úschovně na základě předložení startovního čísla opět vyzvednete.

Bude zajištěna zdravotnická asistence pro případ zranění?

  • Na startu a v cíli závodu bude zajištěn zdravotnický dozor profesionální záchranné služby. Na každé občerstvovací stanici (3x) bude vyškolený zdravotník. V případě jakýkoliv potíží se obraťte na náš zdravotnický tým nebo kteréhokoliv pořadatele na trase, který zajistí přivolání záchranné služby.
  • Nutno dodat, že každý účastník je povinnen zvážit svůj zdravotní stav a vzít v potaz, že startuje na vlastní nebezpečí. Proto běžte opatrně a zbytečně neriskujte úraz.

Jsou na trase umístěné občerstvovací stanice?

  • Ano, na trase budou minimálně tři občerstvovací stanice s, vodou, isotonickým nápojem a ovocem.
  • V cíli na Vás rovněž čeká bohaté občerstvení a případě také možnost zakoupení si dalšího jídla či pití v rámci doprovodného programu.

Jaký bude doprovodný program v cíli?

  • Pozvěte své přátelé i rodinu, aby Vás podpořili v cíli a společně si vychutnejte pohodové sobotní odpoledne ve společnosti těch, co máte rádi.
  • Doprovodný program bude zveřejňován na webových stránkách www.citycrossrun.cz a bude připraven jak pro dospělé, tak pro děti.

Kde mám odevzdat čip?

Čip je jednorázový – připevněný ze zadní strany vašeho startovního čísla. Čip nevracíte.

Kde mohu v České Lípě parkovat, pokud přijedu na závod autem?

Pro účastníky závodu City Cross Run Česká Lípa bude v den akce vyhrazeno parkoviště u KD Krystal

Kde naleznu výsledky po závodě?

Výsledky budou zveřejněny prostřednictvím odkazu na webových stránkách www.citycrossrun.cz a také na facebookovém profilu závodu.

Štafety

Mohu běžet závod jako štafeta?

Ano, účastnit závodu se můžete také jako dvoučlenná štafeta, kdy každý běží zhruba polovinu trasy – konkrétně 1. úsek 7 km a 2. úsek 9 km.

Jak se mohu registrovat?

  • Registrace je dostupná ze stránek www.citycrossrun.cz
  • Jeden ze členů štafety nejprve vytvoří Registraci týmu – v něm přiřadí týmu jméno a PIN (heslo)
  • Na základě znalosti tohoto jména PINu je následně možné do tohoto týmu registrovat oba členy štafety, prostřednictvím klasické registrace, kdy v kroku číslo 2 zadáte jméno a PIN týmu (štafety) a v kroku číslo 3 vyberete Trať 2x8km – štafety.

Jak se určuje pořadí, ve kterém poběžíme závod?

Pořadí členů štafety si určuje každá štafeta sama.

Kde se nachází předávka?

Předávka se nachází na 7 km trasy v obci Sosnová u místního sportovního hřiště.

Jak se jako 2. člen štafety dostanu z centra závodu na předávku?

Z parkoviště na křížení ulic Tržní a Sokolská bude v 11:30 odjíždět autobus speciálně určený pro převoz závodníků na místo předávky.

Jak se jako 1. člen štafety dostanu z předávky zpět do centra závodu?

Z předávky bude odjíždět autobus speciálně určený pro převoz závodníků zpět do centra závodu  ve 12:40 a ve 13:10

7 KM TRASA

Mohu běžet i trasu kratší než 16 km?

  • Ano, je možné běžet také 7 km trasu
  • Tato trasa končí na místě předávky štafety – v obci Sosnová u místního sportovního hřiště

Jak se dostanu z cíle 7 km trasy zpět do centra závodu na náměstí T.G. Masaryka?

Z cíle 7 km trasy bude odjíždět autobus speciálně určený pro převoz závodníků zpět do centra závodu a to ve 12:40 a ve 13:10

Tým

Co znamená kategorie Tým?

  • Sehnali jste kamarády, členy rodiny či kolegy, kteří by chtěli City Cross Run běžet také? Pokud je vás 4 a více, můžete se přihlásit jako Tým a využít cenově výhodnějšího startovného
  • Startovné každého člena týmu je cenově zvýhodněno oproti případu, kdy by se přihlašoval každý zvlášť individuálně

Jak mohu Tým zaregistrovat?

  • Registrace je dostupná ze stránek www.citycrossrun.cz
  • Jeden ze členů Týmu nejprve vytvoří Registraci týmu – v něm přiřadí týmu jméno a PIN (heslo)
  • Na základě znalosti tohoto jména a PINu je následně možné do tohoto týmu registrovat další členy týmu, prostřednictvím klasické registrace, kdy v kroku číslo 2 zadáte jméno a PIN týmu a v kroku číslo 3 vyberete Tým (4 a více běžců).

CITY CROSS WALK

Rád bych se akce City Cross Run zúčastnil, ale nechci běžet. Mám i jinou možnosti?

Ano, můžete se zúčastnit tzv. City Cross Walku – a část trasy City Cross Run si projít pohodově pěšky jako turista.

Kdy bude City Cross Walk probíhat?

City Cross Walk bude probíhat ve stejný den, jako City Cross Run – tedy v sobotu 1.10.

Odkud se startuje?

Startuje se ze Škroupova náměstí.

Jak se mohu registrovat?

  • Registrace City Cross Walk budou probíhat na Škroupově náměstí v den závodu od 8:00 do 9:00
  • Ihned po zaregistrování účastník vyráží samostatně na trasu
  • Startovné je zdarma

Jak bude City Cross Walk probíhat?

  • Při registraci obdrží každý účastník mapku trasy.
  • Na mapce bude vyznačeno několik políček – kontrolních stanovišť na trase.
  • Na každém z těchto stanovišť bude na trase přítomen pořadatel, který do určeného políčka dá účastníkovi razítko potvrzující, že na dané místo došel.

Jak dlouhá je trasy City Cross Walk?

Trasa City Cross Walk měří 8 km

Kde bude cíl City Cross Walku?

Cíl City Cross Walku bude opět na Škroupově náměstí, kde účastník obdrží poslední/cílové razítko.

Je trasa City Cross Walk vhodná pro kočárek?

Bohužel ne, na trasu nedoporučujeme vyrážet s kočárkem.

Chci pomáhat s organizací

Jak mohu pomoci?

  • Pokud Tě baví organizování, účast na sportovních akcích, pomoc s přípravami a realizací nejrůznějších akcí, pak hledáme právě Tebe.
  • Na typu takové akce je toho spoustu, kde můžeš pomáhat, od koordinace startu/cíle, přes zajištění občerstvovacích stanic až po branding prostoru trasy.

Jak se stát dobrovolníkem?

Pokud je ti více než 15 let, máš chuť pomáhat a nebojíš je práce, pak se stačí registrovat prostřednictvím následujícího formuláře: https://goo.gl/forms/vJAHpqcECXpi52iC2

Proč je dobré stát se členem organizačního týmu?

  • Kromě možnosti potkat nové lidi a podílet se na unikátním projektu pro tebe máme připravenou také malou odměnu v podobě trička a samozřejmě občerstvení.
  • Získáš nové zkušenosti a pokud bude chtít, rádi ti tvou získanou praxi  také potvrdíme, např. pro tvou školu.

Pro média

Je nutná akreditace?

Akreditace není nutná, přijďte, jste srdečně zváni.

Kde získám potřebné informace a materiály k akci?

  • Veškeré informace jsou dostupné na internetových stránkách www.citycrossrun.cz nebo na facebookovém profilu závodu.
  • Pokud máte konkrétnější dotazy, potřebujete tisková data či logo závodu, směřujte je přímo na: Mirek Jiřík, Marketing & Sales manager, mirek.jirik@sportify.cz