Obecné

Co je to City Cross Run a čím je jiný?

  • Jedná se o jedinečný a nový závod kategorie city trail, který svou trasou a zážitky z běhu stojí na úrovni nejlepších světových city trailů.
  • Nejde o další masový běh centrem města, ale o náročnější běh přes město, přesto přírodou.
  • Závod vede přes zajímavá místa, které doplňují senzační výhledy na Prahu a to vše bez nutnosti velkých uzavírek či komplikace dopravy ve městě.
  • Na trase bude připraveno několik zpestření, např. živý hudební doprovod.
  • Cíl závodu je areálu Psychiatrické nemocnice Bohnice, kde bude probíhat i City Cross Food Festival a doprovodný program pro zaměstnance a klienty nemocnice a také pro všechny děti.

Pro koho je závod určený?

  • Závod je určený pro zkušenější běžce, kteří si chtějí užít perfektní trasu, nehledají klasický závod, ale spíše běžecký zážitek v kombinaci města, přírody a výkonu.
  • Pro ty, kteří si na přibližně 16 km dlouhou trasu s převýšením přes 440m netroufají je tu možnost podělit se o tuto vzdálenost ve dvoučlenné štafetě.

Jak moc je trasa náročná?

  • Trasa měří přibližně 16km vede jak městem, tak přírodou a na trase jsou strmá a dlouhá stoupání, rovněž tak seběhy, úzké lesní cesty nebo také schody a to s celkovým převýšením přes 440m.
  • Uběhnutí závodu je náročnější než uběhnutí silničního půlmaratonu (21km).
    Trasa k nahlédnutí zde.

Jaká je kapacita závodu?

  • Maximální kapacita závodu je 1500 osob, ale registrace může být organizátorem ukončena předčasně a bez oznámení.

Registrace

Jak se mohu zaregistrovat?

Pokud jste starší 18-ti let a zároveň jste dle svého uvážení fyzicky způsobilý ke zdolání 16ti kilometrové náročné trasy terénem, pak se stačí pouze online zaregistrovat na www.citycrossrun.cz a zaplatit dle pokynů registrační poplatek.

Mohu běžet, když mi nebylo ještě 18let?

Ano, ale pouze na základě pořadateli doručeného, písemného souhlasu Vašeho zákonného zástupce s účastí na závodě, se seznámením se se všemi možnými riziky plynoucími z účasti a se souhlasem se všemi podmínkami a pravidly závodu.

Jakým způsobem mohu zaplatit registrační poplatek (startovné)?

  • Platební metodu si jednoduše vyberete po dokončení on-line registrace.
  • Je možné zaplatit do 5ti pracovních dnů bankovním převodem, údaje k platbě Vám přijdou emailem.
  • Možná je také platba on-line kartou či on-line převodem pomocí platební brány Go Pay.

Kde a kdy si mohu vyzvednout startovní balíček s číslem a čipem?

Startovní balíček je možné si buď nechat předem zaslat kurýrní službou DPD (pouze po ČR) nebo si jej osobně vyzvednout ráno v den závodu v prostoru startu v Hellichově ulici.

Třetí možností je pak vyzvednout si startovní číslo den před závodem v sobotu 14.10. mezi 9:00 – 18:00 v prodejně Hervis v NC Nový Smíchov

Může mi startovní balíček vyzvednout někdo jiný?

Ne, startovní balíček s číslem a čipem si musíte vyzvednout osobně nebo si jej nechat zaslat na Vámi udanou adresu.

Jak funguje doručení startovního balíčku kurýrní službou DPD za příplatek?

  • Při on-line registraci si můžete vybrat možnost doručení startovního balíčku za příplatek kurýrní službou.
  • Platba služby probíhá současně s platbou registračního poplatku.
  • Doručení balíčku bude realizováno v pracovních dnech v týdnu konání závodu.
  • Balíček je možné doručit pouze v rámci České republiky.

Kde mohu zkontrolovat, že je má registrace a platba v pořádku?

Po přijetí a spárování Vaší platby s registrací Vás o tom budeme informovat emailem.

Kdy se dozvím své startovní číslo?

Startovní číslo každý účastník obdrží emailem a to v týdnu před závodem.

Je možné požádat o vrácení startovného?

Ne, bohužel toto není možné a to v žádném případě.

Co když budu nemocný/zraněný?

Pokud doložíte lékařský posudek o tom, že se nemůžete účastnit nejpozději do 5ti dní před závodem na emailovou adresu registrace@citycrossrun.cz, rádi Vaše startovné převedeme na jinou osobu, kterou si sami zvolíte.

Jak mohu převést své startovné na někoho jiného?

  • Na základě zaslaného lekářského posudku o nezpůsobilosti k účasti máte možnost převést své startovné na někoho koho si vyberete.
  • Na email registrace@citycrossrun.cz nám společně s posudkem zašlete také Vaší žádost o převod s kontaktními údaji na Vámi vybraného náhradníka.
  • Uveďte jeho/její: jméno a příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu, národnost, telefonní číslo, emailovou adresu.
  • Každý účastník tímto aktem převodu startovného na jiného účastníka výslovně potvrzuje, že tento nový účastník (náhradník) byl řádně seznámen, rovněž souhlasí a bere na vědomí veškeré podmínky, pokyny a pravidla závodu v jejich plném rozsahu, stejně jako vyslovil svůj souhlas i původní účastník. Tento náhradník se závodu rovněž účastní na vlastní nebezpečí a dobrovolně.

Co když bude špatné počasí?

  • Závod se uskuteční za každého počasí. Proto je potřeba počítat s případným přizpůsobením svého běhu povaze a stavu povrchu a zvolit vhodné oblečení a obuv.
  • Pouze v případě extrémních povětrnostních podmínek ohrožujících bezpečnost účastníků bude závod zrušen/přesunut či jeho start bude odložen.

Musím být pojištěný?

Ano, každý účastník musí být zákonně zdravotně pojištěn a dále doporučujeme mít sjednané úrazové pojištění pro případ zranění.

Závod

Kde naleznu podrobné podmínky a pravidla závodu?

Kompletní pravidla a podmínky závodu jsou umístěné na www.citycrossrun.cz

Jak se dostanu na start závodu?

Doporučujeme využít linek metra A do stanice Malostranská a linek metra B do stanice Národní třída a dále pak využít tramvajových linek 12, 20, 22 nebo linky 9.

V kolik hodin mám přijít na start závodu?

Počítejte s dostatečným časovým předstihem, jelikož většina ze závodníků si bude své startovní balíčky vyzvedávat těsně před startem a může docházet k frontám. Doporučujeme na místo přijít minimálně 1 – 1,5h před startem závodu.

Co si mám vzít na sebe?

  • Vše záleží na počasí. Počítejte však s tím, že na trase se zpotíte za každého počasí a proto doporučujeme volit lehké a prodyšné oblečení, tak aby Vám na startu byla mírná zima.
  • Vzhledem k tomu, že se budete pohybovat nejen na zpevněných cestách, ale také v terénu, doporučujeme obuv určenou spíše do lehčího terénu, kategorie cross nebo trail. Vhod přijde např. oblíbený vak s vodou na záda, tzv. camelbag.

Jak funguje úschovna věcí na závodě?

Do svého batohu si uložíte své osobní věci a věci na převlečení.Tento váš batoh pak donesete k úschovně věcí (nákladní automobil), kde bude Váš vak označen identifikační páskou s číslem. Stejnou identifikační pásku dostanete i vy. Připevněte si ji na zápěstí.
Mezi tím, co si budete užívat perfektní trasu a vychutnávat kilometry, Vaše věci převezeme a vy si je pak v cíli na základě předložení identifikační pásky opět vyzvednete.

Bude zajištěna zdravotnická asistence pro případ zranění?

  • Ano bude. Zdravotnickou asistenci bude provádět tým Zdravotnické záchranné služby a to na třech místech trasy.
  • Na vytipovaných místech trasy bude asistence rozšířena o hlídky první pomoci.
  • Nutno dodat, že každý účastník je povinen zvážit svůj zdravotní stav a vzít v potaz, že startuje na vlastní nebezpečí. Proto běžte opatrně a zbytečně neriskujte úraz.

Jsou na trase umístěné občerstvovací stanice?

  • Ano, na trase budou minimálně dvě občerstvovací stanice s vodou, isotonickým nápojem a ovocem.
  • V cíli na Vás rovněž čeká bohaté občerstvení a případě také možnost zakoupení si dalšího jídla či pití v rámci doprovodného programu.

Jaký bude doprovodný program v cíli?

  • Doprovodný program v cíli, tedy v areálu Psychiatrické nemocnice Bohnice bude probíhat v neděli 16.10. od 11:00 hod a je určen všem závodníkům, jejich přátelům, rodinám s dětmi i široké veřejnosti, vč. zaměstnanců a klientů nemocnice.
  • Neřešte nedělní oběd a přijďte ochutnat všechny chutě města na City Cross Food Festival.
  • Můžete se těšit na dobré jídlo i pití a radost všech těch, kteří dokončí náročný závod.
  • Aktuální a kompletní program bude k dipozici na www.citycrossrun.cz nebo facebookovém profilu závodu.

Kde mám odevzdat čip?

Čip je jednorázový a nevrací se. Je připevněn na zadní straně startovního čísla. Štafety mají čip umístěný ve štafetovém kolíku. Štafetový kolík si od vás přebere v cíli pořadatel.

Jak se dostanu z cíle zpět domů?

  • Z cíle, od areálu Psychiatrické nemocnice Bohnice, jezdí několik linek autobusů, napojených na linky metra. Okolí areálu je rovněž dobře dostupné autem.
  • Ze zastávky Odra (nedaleko hlavního vchodu z ul. Ústavní) nebo ze zastávky Libeňská (nedaleko bočního vchodou z ul. Čimická) linky: 152,177,183,200

Kde naleznu výsledky po závodě?

Výsledky budou zveřejněny prostřednictvím odkazu na webových stránkách www.citycrossrun.cz a také na facebookovém profilu závodu.

Kde si mohu stáhnout své fotky?

Odkaz ke stažení fotek bude k dispozici po skončení závodu na webových stránkách www.citycrossrun.cz a také na facebookovém profilu závodu.

Štafety

Mohu běžet závod jako štafeta?

Ano, účastnit závodu se můžete také jako dvoučlenná štafeta, kdy každý běží zhruba polovinu trasy,přesně tedy 6,5km a 9,5km

Jak se mohu registrovat?

  • Registrace je dostupná ze stránek www.citycrossrun.cz
  • Jeden ze členů štafety nejprve vytvoří Registraci týmu – v něm přiřadí týmu jméno a PIN (heslo)
  • Na základě znalosti tohoto jména PINu je následně možné do tohoto týmu registrovat oba členy štafety, prostřednictvím klasické registrace, kdy v kroku číslo 2 zadáte jméno a PIN týmu (štafety) a v kroku číslo 3 vyberete Trať 2x8km – štafety.

Kde se nachází předávka?

  • Nachází se v parku Stromovka zhruba na 6,5. km poblíž Planetária, vše bude dobře značeno.
  • Ideální doprava je tramvají ze stanice metra Holešovické nádraží do stanice Výstaviště Holešovice, kam jezdí tramvaje linek č. 6, 12 nebo 17 a dále pak pěšky.

Jak se určuje pořadí, ve kterém poběžíme závod?

Pořadí členů štafety si určuje každá štafeta sama.

Tým

Co znamená kategorie Tým?

  • Sehnali jste kamarády, členy rodiny či kolegy, kteří by chtěli City Cross Run běžet také? Pokud je vás 4 a více, můžete se přihlásit jako Tým a využít cenově výhodnějšího startovného
  • Startovné každého člena týmu je cenově zvýhodněno oproti případu, kdy by se přihlašoval každý zvlášť individuálně

Jak mohu Tým zaregistrovat?

  • Registrace je dostupná ze stránek www.citycrossrun.cz
  • Jeden ze členů Týmu nejprve vytvoří Registraci týmu – v něm přiřadí týmu jméno a PIN (heslo)
  • Na základě znalosti tohoto jména a PINu je následně možné do tohoto týmu registrovat další členy týmu, prostřednictvím klasické registrace, kdy v kroku číslo 2 zadáte jméno a PIN týmu a v kroku číslo 3 vyberete Tým (4 a více běžců).

Chci pomáhat s organizací

Jak mohu pomoci?

  • Pokud tě baví organizování, účast na sportovních akcích, pomoc s přípravami a realizací nejrůznějších akcí, pak hledáme právě tebe.
  • Na typu takové akce je toho spoustu, kde můžeš pomáhat, od koordinace startu/cíle, přes zajištění občerstvovacích stanic až po branding prostoru trasy.

Jak se stát dobrovolníkem?

Pokud je ti více než 15 let, máš chuť pomáhat a nebojíš je práce, pak stačí napsat na info@citycrossrun.cz, že máš zájem, uvést na sebe kontakt a my tě v nejbližší době kontaktujeme.

Proč je dobré stát se členem organizačního týmu?

  • Kromě možnosti potkat nové lidi a podílet se na unikátním projektu pro tebe máme připravenou také malou odměnu v podobě trička a samozřejmě občerstvení.
  • Získáš nové zkušenosti a pokud budeš chtít, rádi ti tvou získanou praxi také potvrdíme, např. pro tvou školu.

Pro média

Kde získám potřebné informace a materiály k akci?

  • Veškeré informace jsou dostupné na internetových stránkách www.citycrossrun.cz nebo na facebookovém profilu závodu.
  • Pokud máte konkrétnější dotazy, potřebujete tisková data či logo závodu, směřujte je přímo na: Mirek Jiřík, mirek.jirik@sportify.cz

Je nutná akreditace?

Akreditace není nutná, přijďte, jste srdečně zváni.